Да нет будет: Seasonal lighting up times. А это связано с аддонами освещения от АРCross9 писал(а):а контент затрагивать не будет, так как это всего лишь попытка оптимизировать игру
RailWorks 3 Train Simulator 2012
- fighter2012
- Ветеран
- Сообщения: 2993
- Зарегистрирован: 07 мар 2011
- Откуда: Россия
- Репутация: 1329
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012

Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
ну вот обязательно им трогать такую мелочь?
Что-нибудь да обязательно испортить надо, а потом AP снова что-нибудь придумают, чтобы ещё пару фунтов в свой карман положить
Что-нибудь да обязательно испортить надо, а потом AP снова что-нибудь придумают, чтобы ещё пару фунтов в свой карман положить

*Train Simulator 2018*


- losevo58
- Ветеран
- Сообщения: 3028
- Зарегистрирован: 25 май 2011
- Откуда: Санкт - Петербург
- Репутация: 411
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
Уже сегодня 8 февраля, в Railsim , выйдет обновление программого ядра для Train Simulator 2012!
Может и новый движок, теперь получше зафурычит!
Может и новый движок, теперь получше зафурычит!
Борисыч!
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
чет я в этом сильно сомниваюсь 

Электроника БК0010-01 и БК0011м.
- RW3TrainDriver
- Профессор
- Сообщения: 1231
- Зарегистрирован: 14 дек 2011
- Откуда: Германия
- Репутация: 1125
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
Ну если прочитать фразу:matt123 писал(а):О каком движке идёт вообще речь? Чего-то я ещё не врубился...
как "Может и новый движок теперь получше зафурычит!", то становится понятно, что имелся в виду TSX.losevo58 писал(а):Может и новый движок, теперь получше зафурычит!
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
Но если опять будет беспричинный останов миссии типа: топка погасла/воды нет/ИИ сошёл, это будет просто
!

- RW3TrainDriver
- Профессор
- Сообщения: 1231
- Зарегистрирован: 14 дек 2011
- Откуда: Германия
- Репутация: 1125
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
Спасибо, что разъяснили.Sherlok писал(а):...что имелся в виду TSX.

- darren10000
- Энтузиаст
- Сообщения: 143
- Зарегистрирован: 01 авг 2011
- Откуда: Herne Bay, UK
- Репутация: 30
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
http://members.uktrainsim.com//index2.p ... eport=1583
I hope the 'Increased protection against skidrow cracks ' is Hacked nice and quickly
I hope the 'Increased protection against skidrow cracks ' is Hacked nice and quickly

Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
мало поднять FPS, надо стабильность обеспечить и утечку памяти устранить, это важнее на самом деле для комфортной игры.
*Train Simulator 2018*


Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
да неужели?
ну теперь ждём, когда оно появится тут в готовом виде и с кряком)

ну теперь ждём, когда оно появится тут в готовом виде и с кряком)
*Train Simulator 2018*


- losevo58
- Ветеран
- Сообщения: 3028
- Зарегистрирован: 25 май 2011
- Откуда: Санкт - Петербург
- Репутация: 411
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
Кто нибудь уже обновился до версии игры 10.9a??? Если да, то отпишитесь об изменениях. И в какую сторону в +, или -.
Борисыч!
-
- Мастер
- Сообщения: 423
- Зарегистрирован: 14 июн 2010
- Откуда: Санкт-Петербург
- Репутация: 21
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
Да, обновился. И ещё продолжает что-то загружаться в RailWorks. Я спать, пускай загружается))
---- добавлено позже ----
В Glasgow Airport Rail Link вобще лысая карта, ничего нет, видимо загружаются текстуры.
---- добавлено позже ----
В остальных тоже самое... через три минуты на некоторых картах появились текстуры, обновились звуки))
---- добавлено позже ----
В Glasgow Airport Rail Link вобще лысая карта, ничего нет, видимо загружаются текстуры.
---- добавлено позже ----
В остальных тоже самое... через три минуты на некоторых картах появились текстуры, обновились звуки))
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
возможно кому-то будет интересно почитать, что исправляет, изменяет и подкручивает новый патч 
- FXAA replaces MLAA.
- Fix for floating grills
- Kuju RailSimulator Bridge Lofts fixed
- Kuju RailSimulator Digital Clocks do not illuminate at night.
- Use actual frame timing rather than time sliced frame timing for edit camera, so frame rate is consistent with camera motion.
- Fix for showing incorrect FPS with shift + z
- Less GPU stalling at high framerates by flushing the command buffer when 2 frames are queued for rendering.
- Unstepped rather than unclamped for frame time updates on camera
- Physics transformation interpolation for Player RV geometry and Physical cab camera
- Brake pipe pressure gauge fully working in HUD
- Increased protection against cracks
- Fix for mixed double head steam running out of fuel
- Fix for facing double head steam fighting
- Particle optimisations
- Multicore improvments
- Superelevation works on 3D track
- Casting lights are scaled back on lower settings
- Tile File loading optimisations to smooth streaming
- Emitter shaders are only loaded once
- Smoothed dirty network building to stop stutters
- FXAA doesnt up then down sample when SSAA enabled - less blurry
- Platform character update optimisations
- Incorrect water clipping fixed
- Electric power on 3rd rail with no panto
- Gantry tool offers height offset
- HW instancing turned off in PS2.0
- Changing the time of day in the scenario editor will not permanently turn off day/night type lights in the current tile.
- Fix for crash in cScriptManager update
- Scenery decals are incorrectly lit in TSX.
- Seasonal lighting up times
- Invisible decals
- AA issues with precipitation fixed
- Day/Night lights additional fix for randomly being in wrong state
- Fix for point light / spot light / water changes not saving when only properties in the fly out are modified
- Fix for hex colour parsing / display
- TrainBumpSpecMask shader was ignoring specular mask fixing a loose end with Career Mode cheating
- Smoothness improvements in scenery streaming

- FXAA replaces MLAA.
- Fix for floating grills
- Kuju RailSimulator Bridge Lofts fixed
- Kuju RailSimulator Digital Clocks do not illuminate at night.
- Use actual frame timing rather than time sliced frame timing for edit camera, so frame rate is consistent with camera motion.
- Fix for showing incorrect FPS with shift + z
- Less GPU stalling at high framerates by flushing the command buffer when 2 frames are queued for rendering.
- Unstepped rather than unclamped for frame time updates on camera
- Physics transformation interpolation for Player RV geometry and Physical cab camera
- Brake pipe pressure gauge fully working in HUD
- Increased protection against cracks
- Fix for mixed double head steam running out of fuel
- Fix for facing double head steam fighting
- Particle optimisations
- Multicore improvments
- Superelevation works on 3D track
- Casting lights are scaled back on lower settings
- Tile File loading optimisations to smooth streaming
- Emitter shaders are only loaded once
- Smoothed dirty network building to stop stutters
- FXAA doesnt up then down sample when SSAA enabled - less blurry
- Platform character update optimisations
- Incorrect water clipping fixed
- Electric power on 3rd rail with no panto
- Gantry tool offers height offset
- HW instancing turned off in PS2.0
- Changing the time of day in the scenario editor will not permanently turn off day/night type lights in the current tile.
- Fix for crash in cScriptManager update
- Scenery decals are incorrectly lit in TSX.
- Seasonal lighting up times
- Invisible decals
- AA issues with precipitation fixed
- Day/Night lights additional fix for randomly being in wrong state
- Fix for point light / spot light / water changes not saving when only properties in the fly out are modified
- Fix for hex colour parsing / display
- TrainBumpSpecMask shader was ignoring specular mask fixing a loose end with Career Mode cheating
- Smoothness improvements in scenery streaming
*Train Simulator 2018*


- TyZero
- Специалист
- Сообщения: 211
- Зарегистрирован: 22 янв 2012
- Откуда: Москва
- Репутация: 105
- Контактная информация:
Re: RailWorks 3 Train Simulator 2012
Французы пишут,что WCML и Хитроу идут без микрофризов и зависаний,плюс поднялся фпс. it's good 
