peret
на этот раз не тронули, хотя рельсы заменены на австрийский DB-Tracks (по моему). Но и, честно сказать, апдейт жиденький, пару абрикос и кустик от Hekl повтыкали по всему роуту. Текстуры линз светофоров выбрали не очень реалистичные
Случайно наткнулся на пост в стиме от 27 марта http://steamcommunity.com/app/24010/dis ... 8964486118
там говорится, что было обновление для маршрута Canadian Mountain Passes: Revelstoke-Lake Louise. Что-то там про производительность...
Приходило ли кому-то обновление?
Интересно, они будут его переделывать или выпустят как есть. Там же сплошные умлауты везде. Также были глюки в сценариях, AI не останавливался на красный, а продолжал медленно ехать вперед. Да и выглядит по нынешним меркам он уже не очень.
Обновились
Steam\SteamApps\common\RailWorks\Assets\DTG\CastlePack01 + сценарии к Riviera Line
Steam\SteamApps\common\RailWorks\Assets\DTG\Class35Pack01 + сценарии к Riviera Line
Steam\SteamApps\common\RailWorks\Assets\RSC\Class52Pack01 + сценарии к Riviera Line
Steam\SteamApps\common\RailWorks\Assets\RSC\RivieraLine
Steam\SteamApps\common\RailWorks\Content\Routes\00000042-0000-0000-0000-000000002014
peret писал(а):Интересно, они будут его переделывать или выпустят как есть. Там же сплошные умлауты везде. Также были глюки в сценариях, AI не останавливался на красный, а продолжал медленно ехать вперед. Да и выглядит по нынешним меркам он уже не очень.
Китайцы давно переделали его в безумляутный и, как вариант, они же могли предложить эту версию DTG, разумеется в согласии с разработчиком.
Только сча заметил, что Network SouthEast Class 415 '4EPB' EMU + South London Network Route Twin Pack стоит 599р, т.е. фактически если брать твин пак, то 415й дают задаром.
Itzanami писал(а):Только сча заметил, что Network SouthEast Class 415 '4EPB' EMU + South London Network Route Twin Pack стоит 599р, т.е. фактически если брать твин пак, то 415й дают задаром.
AT&N Consolidation Class 280-157 Update
13/04/2015
Today we are releasing a update for the AT&N Consolidation Class 280-157, details of what is included in this update are as follows:
FIXED :
- Whistle no longer muted after entering a scenario directly from the editor.
- Eliminated a small glitch in the animation of the eccentric cranks.
IMPROVEMENTS:
Note: Those marked as [Adv] are applicable only to the advanced (non-HUD-enabled) version.
- Accurate starting tractive effort and improved performance (for example, boiler pressure increased to the prototypical 200psi)
- Louder sounds (rod clanking, cylinder drain cocks, whistle, safety valves).
- Cab rattling noise.
- Quillable whistle.
- Particle emitters re-worked for TS2015, including much denser stack smoke.
- Two additional cab camera views.
- Window glass re-textured with dirt around edges.
- Water sight glass float is now much easier to see.
- Headlight lens flare on full beam.
- Steam pressure gauges given a more authentic dial face.
- QD auto-numbering on tender and locomotive number both set to #201.
- QD consist selection list tidied up and some more QD consists created.
- HUD version can now be operated in Simple Controls mode.
- [Adv] Scripted, realistic wheel slip and skid physics (with sparks).
- [Adv] More advanced brake simulation, with independent brake bail-off, brake pipe pressure rate of change that depends on the length of the consist, and pressure differential between equalising reservoir and brake pipe.
- [Adv] Player-selectable friction conditions (dry, wet, icy, "wet leaves").
- [Adv] Friction set automatically to "icy" in winter.
- [Adv] Real steam chest with admission/exhaust valve events.
- [Adv] Back pressure gauge.
- [Adv] Piston over-speeding causes incremental damage that can lead to destruction of the cylinders.
- [Adv] Hydrostatic lubricator must be operating to avoid cylinder damage when the pistons are in motion.
- [Adv] Throttle jams in place when boiler is overfilled with water.
- [Adv] Catastrophic damage when water overflows from the boiler into the cylinders.
- [Adv] The cylinders will fill with steam only when the admission valves are open, which depends on the position of the slide valves and the cut-off. Thus, when starting from a standstill, the locomotive will not move if the cut-off is too short, depending on where the slide valves have stopped.
- [Adv] At a standstill, condensation builds up in cylinders while cylinder drain cocks are closed.
- [Adv] Water in the sight glass sloshes up and down when the locomotive is moving.
- [Adv] Bass-enhanced chuffs fully synchronised with the pistons even during extreme wheel slip.
А этот CSX AC6000CW откровенная халтура, я вообще с них фигею. Как так делать модель тепловоза в которой по ходу они ни разу не были?
Звук перестука колес как у двухосной тележки а в модели она трехосная. Про экраны БКТ вообще молчу!
В общем одним словом ХАЛТУРА!
maxvel, а что удивляться? Большей халтуры, чем американские модельки, я у них вообще не видел. Хлам, посему давно с ним не связываюсь. Так было и так будет. Исключение, только модели от Рикардо aka Reppo.