Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
- XEPMETKOB
- Ветеран
- Сообщения: 3237
- Зарегистрирован: 25 май 2010
- Откуда: Москва
- Репутация: 4153
- Контактная информация:
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
Igorian, попробуй запустить заново сценарий, как только зайдешь в кабину, не дожидаясь никаких подсказок сразу же отпусти независимый тормоз
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
Ещё такой вопрос. Взял DLS Sherman Hill. И вот, интересно, у локомотива EMD SD70ACe в мониторе есть ещё какие нибудь функции помимо "Настройки тормозов"?
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
Я снова про "Сила Америки 1" Просто попробовал сразу тормоз отпустить, как посоветовали. Без изменений. Но я, кажется понял, что дело то совсем не в игре, а именно в этом локомотиве. В каком бы задании он не попадался, сразу наружу косяки лезут. И убеждаю себя всё больше и больше, что пока DLS за 1200 р. не купишь С этим GE ES44AC будет одна головная боль Ну а что удивляться. Сейчас везде всё на донат поставлено
- Forza Gamer 777
- Профессор
- Сообщения: 1678
- Зарегистрирован: 11 мар 2020
- Откуда: Россия
- Репутация: 1358
-
Загрузка…
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
Паровозы уже стучатся в дверь релиза. Та откроется уже 31 мая
Последний раз редактировалось Forza Gamer 777 10 май 2022, 18:53, всего редактировалось 1 раз.
На поддержку:
https://yoomoney.ru/to/4100116624646292
https://qiwi.com/n/FORZAGAMER777
https://yoomoney.ru/to/4100116624646292
https://qiwi.com/n/FORZAGAMER777
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
Приветствую! Прошу прощения если не сюда, но я не знаю в какой раздел с данным вопросом. Подскажите для чего нужны эти огни и какие\когда необходимо врубать. Заранее благодарен за помощь!
- XEPMETKOB
- Ветеран
- Сообщения: 3237
- Зарегистрирован: 25 май 2010
- Откуда: Москва
- Репутация: 4153
- Контактная информация:
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
Wenss, это канадская световая система классификации составов, которая пришла на смену флагам. Насколько я понимаю, в настоящий момент уже не используется в CN, так как изменились правила
Спойлер
http://www.spikesys.com/Trains/cls_lgts.html
White: Indicates an extra train. This is still used in Canada on any subdivision that is NOT CTC, and has scheduled train service. (I can't think of any, but it is possible.) If the front of the lead unit does not have marker lights or flags, the trailing end of the lead unit must have the lights turned on.
Red: Used as a rear of train marker. Examples of this are light engine moves, pushers and perhaps snow plough trains if there is no caboose trailing. Power on yard or transfer assignments must have the rear headlight on dim. This can replace the red rear markers otherwise required.
Green: Not required by rules anymore in Canada (both white and red still are) - indicates second section of train to follow. When areas were governed by timetable authority, green markers would indicate that there is a second section of the train to follow, and it can follow up to 24 hours behind the first section. If the second section also displays green marker lights, that indicates there is a thirde section to follow, etc.
Then there were also marker lights on cabooses:
On single track, and when running with the current of traffic on double track: red to the rear.
On double track running against the current of traffic: red to the rear on the outside and green to the rear between the tracks.
On multiple track (against or with the current of traffic) red to the rear unless otherwise instructed by special instructions.
When a train clears the main track (e.g. goes into a siding) permitting another train to pass, green markers must be shown to the rear.
If a train has a flashing red marker at the rear, it must be switched to a flashing green marker in the above instance.
If a caboose is not equiped with a green signal to indicate it has cleared he main track, the red light must be replaced with a white light to indicate the train is clear.
All of these caboose rules were contained in the UCOR in Canada, which was replaced by the CROR in 1990. The only rules in the CROR are the first two (white and red markers on engines). ALso in the UCOR, engine markers were to be displayed on ALL engines on a train.
White: Indicates an extra train. This is still used in Canada on any subdivision that is NOT CTC, and has scheduled train service. (I can't think of any, but it is possible.) If the front of the lead unit does not have marker lights or flags, the trailing end of the lead unit must have the lights turned on.
Red: Used as a rear of train marker. Examples of this are light engine moves, pushers and perhaps snow plough trains if there is no caboose trailing. Power on yard or transfer assignments must have the rear headlight on dim. This can replace the red rear markers otherwise required.
Green: Not required by rules anymore in Canada (both white and red still are) - indicates second section of train to follow. When areas were governed by timetable authority, green markers would indicate that there is a second section of the train to follow, and it can follow up to 24 hours behind the first section. If the second section also displays green marker lights, that indicates there is a thirde section to follow, etc.
Then there were also marker lights on cabooses:
On single track, and when running with the current of traffic on double track: red to the rear.
On double track running against the current of traffic: red to the rear on the outside and green to the rear between the tracks.
On multiple track (against or with the current of traffic) red to the rear unless otherwise instructed by special instructions.
When a train clears the main track (e.g. goes into a siding) permitting another train to pass, green markers must be shown to the rear.
If a train has a flashing red marker at the rear, it must be switched to a flashing green marker in the above instance.
If a caboose is not equiped with a green signal to indicate it has cleared he main track, the red light must be replaced with a white light to indicate the train is clear.
All of these caboose rules were contained in the UCOR in Canada, which was replaced by the CROR in 1990. The only rules in the CROR are the first two (white and red markers on engines). ALso in the UCOR, engine markers were to be displayed on ALL engines on a train.
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
В Стиме, да и на Доветайле не могу приобрести дополнения для сима. Подскажите, пожалуйста, есть ли какой способ, чтобы это всё обойти и прикупить, то что нужно?
- dreamlight777
- Профессор
- Сообщения: 2166
- Зарегистрирован: 06 янв 2012
- Откуда: Башкортостан
- Репутация: 1196
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
Сами игры можно покупать на разных сайтах по типу steam.by, а вот по поводу DLC проблема для всех сейчас с территории РФ. Велкам то торрент, иного способа пока нет, к сожалению.(Хотя разработчики сами ушли, так что не к сожалению).
Спойлер
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
А если на торренте скачать ДЛСи и установить на официальную версию игры, не возникнет ли каких конфликтов по типу вылетов и графических артефактов?
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
DLS, скачанные с торрентов, невозможно установить на оф версию, так как при запуске игры она их не увидит. В TS DLS различаются по типу: c защитой, без защиты. В TSW DLS без защиты не бывает.
Обсуждаем TRAIN SIM WORLD 2
В принципе, я нашел сайт, с помощью которого можно пополнить баланс Стим, если в нем стоит рублевый счет. Это ребята похожи на мошенников, поэтому я закидываю минимальные суммы. Но это работает, правда комиссия конская. Скажем, 20 процентов. Еще можно попробовать через Webmoney. Но там нужно оставлять свои личные данные, в т.ч. скан паспорта, а сорить личными данными в сети я не привык.